XIV CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL

16/Novembro/2016

A Biblioteca Pública Municipal, convoca o XIV Concurso de Postais de Nadal 2016, de acordo coas seguintes bases:

1.- Poden participar tódolos nenos dentro das seguintes categorías:

• A: 1º Ciclo de Primaria.
  • B: 2º Ciclo de Primaria.
  • C: 3º Ciclo de Primaria.

2.- Cada autor poderá presentar cantos traballos desexe. Con cada traballo, acompañarase unha folla co nome e demais datos do autor. As postais serán feitas sobre cartolina de tamaño aproximado DIN A4 doblado pola metade.

3.- O prazo de presentación das postais rematará o 12 de decembro de 2016, debendo ser entregados polos seus autores na BIBLIOTECA PÚBLICA MUNICIPAL do concello de Alfoz.

4.- Un xurado, seleccionará por cada modalidade e categoría un máximo de dous traballos por categoría. Os autores seleccionados recibirán cadanseu premio.

5.- O Concello de Alfoz resérvase o dereito de reproducir e dar coñecemento á opinión pública das propostas premiadas, así como da difusión da postal gañadora da forma que considere oportuna.

6.- O fallo do xurado farase público na segunda quincena de decembro de 2016.